czwartek, 26 czerwca 2014

Murzynek

Hej kochani :) Macie jakies ulubione smaki z dzieciństwa ?? Na pewno ,ja mam ich kilka a jednym z nich jest ciasto Murzynek mniam mniam pychotki .I tak ostatnio przypomniałam sobie o tym pysznym placuszku ,poszukałam przepisu i upiekłam .Córcia była zachwycona czekoladowym ciastem


Składniki :
  • 250 g margaryny lub masła
  • 1,5 szkl cukru
  • 4 łyżki mleka lub wody
  • 5 łyżek kakao
  • 1,5 szkl mąki pszennej
  • 4 jajka
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • wiórka kokosowe
  • migdały
Sposób przygotowania:


  1. Margarynę rozpuszczamy na małym ogniu cały czas mieszając i nie doprowadzając do wrzenia
  2. Cały czas mieszając dodajemy cukier
  3. Następnie dodajemy mleko ,oczywiście cały czas mieszając
  4. Nasz czwarty krok to kakao
  5. Całość dobrze wymieszać i jeszcze chwilę potrzymać na ogniu
  6. Naszą polewę odstawiamy do wystygnięcia a między czasie ...
  1. Białka ubijamy na sztywną pianę
  2. Dodajemy żółtka ,miksując ale już na wolniejszych obrotach
  3. Cały czas delikatnie miksując dodajemy stopniowo mąkę
  4. Do naszego ciasta wlewamy wystudzoną polewę ,Uwaga 125 ml polewy odlewamy i zostawiamy na polanie ciasta po upieczeniu !!
  5. Ciasto wylewamy do foremki
  6. pieczemy w temperaturze 200 * 40 min 
  7. Nasza polewe delikatnie podgrzewamy i polewamy ciasto ,posymujemy wiórkami i migdałami
                                                Smacznego :)***




3 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...