czwartek, 12 lipca 2012

Baza pod podkład essence "my base"

Witajcie kochani :)* dzisiaj recenzja ,bazy pod pokład firmy essence "my base"



Bardzo dużo o niej przeczytałam,masa na Wizażu negatywnych opini ,że nie kryje ,że nie nawilża ,że za bardzo rozświetla ,no było tego bardzo dużo .I powiem wam ,że gdybym tej bazy nie posiadała i nie używała to pewnie po takich opiniach nie kupiła bym jej ;)Ja przedstawie wam baze z innej strony ,mojej osobistej ;)


Producent zapewnia i informuje iż baza jest rozświetlająca,nawilżająca idealna pod makijaż dzięki której dłużej pozostanie świeży:)
Moje odczucia:
- rozświetlenie - tak zgadzam się baza jest rozświetlająca ,ma jasną delikatnie różową konsystencje z maleńkimi świecącymi drobinkami ,
Ja mam cere suchą z różnymi przebarwieniami ,baza ich nie kryje ,ale prawda jest taka że nawet jak mam podkład to je widać więc baza nie jest winna :) Producent zaznacza iż baza kryje małe niedoskonałości
- nawilżenie - hmm mam suchą skóre bazy używam codziennie ,nie zauważyłam aby moja cera była cudownie przez nia nawilżona ,ale też nie zauważyłam aby się przesuszała a często używam podkładów matujących które same z siebie wysuszają ,jak dla mnie plus :)
- krycie - sama baza nałożona na twarz nie zakryje niedoskonałości ,ale nałożony na nią podkład zachowuje się super ,ja osobiście zauważyłam mniej widoczne małe blizny po różnego rodzju nieprzyjaciołach ;)


a to mój mały test który powie wam wszystko ;)



Na pierwszy zdj całkiem bez makijażu ;P
Drugie zdj, widać iż cera jest rozjaśniona pod wzgledem koloru i połysku :)
Trzecie zdj nałożony podkład na bazę


I drugi test jaki zrobiłam to trwałość bazy .Wczoraj robiłam makijaż do konkursu ,ale przechodziłam w nim cały dzień ,baza na twarzy zachowuje się świetnie widać ze makijaż trzyma się dłużej



Zdj zrobione po 8 godz chodzenia w makijażu

Konsystencja bazy



Ja osobiście bazę polecam dobry tani produkt w mojej toaletce zagości na dłużej ;)



3 komentarze:

  1. hmmm miałam ją kilka razy w ręce ale jakos nie podziałała na mnie i nie kupiłam, teraz może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam bazę z essence,ale pod cienie i też jest bardzo dobra, czasami niektórzy wymagają od kosmetyków by czyniły cuda. Zwykla baza ma za zadanie tylko rozświetlić i utrwalić makijaż, to wszystko!;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...