wtorek, 25 czerwca 2013

Ombre summer line

Cześć dziewczyny :) w związku iż jutro wyjeżdżam do PL postanowiłam cos jeszcze dla was zmalowac w tym tygodniu ,nie wiem kiedy pojawi się następnym post (za wyjątkiem posta z wynikiem konkursu) wracam w następnym tygodniu ,mam nadzieje ze uda mi się zdobyć materiał w PL zwłaszcza iż mam w planie Pedicure Lecznicze (miał ktoś kiedyś piszcie jeżeli tak ) Ja miałam kiedyś ale zwykłe ,super sprawa polecam wszystkim kobitkom teraz zrobię lecznicze i zobaczymy co to takiego ;)
Wracając do tematu posta ,już jakiś czas w modzie są włosy Ombre ,Usta i Paznokcie ,ja osobiście uwielbiam ten look.W zeszłym roku miałam włosy zrobione na ombre byłam z nich szalenie zadowolona ,zwłaszcza iz włosy zapuszczam i nie maluje ich zbyt często a wszyscy wiemy ze nam kobietom wszystko szybko się nudzi zwłaszcza jednolity kolor na włosach postanowiłam maznąć ombre którą miałam przez pół roku i wcale się mi nie znudziła poprostu się sprała hihihihi ;p



Moja Ombra z zeszłego roku ;)



Dzisiaj postanowiłam zrobić lekki wakacyjny akcent ombry na powiece ,światło ostatnio nie sprzyja i zdj wyszły średnio nasycone ,na żywo kreseczka miała bardziej intesywny kolor






Kosmetyki jakich użyłam

Oczy
korektor Astor
kredki essence
eyeliner L'oreal
tusz L'oreal

Twarz
podkład flormar
puder MaxFactor
bronzer Benefit Hoola

Usta
błyszczyk H&M







8 komentarzy:

  1. Cudne pazurki! :) Też takie robiłam, z takimi kolorami tylko odwrotnie :) I ja też uwielbiam na wszystkim efekt ombre. Kreseczka wyszła boska i rzuca się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne pazurki i piękne makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ! :D
    Genialna krecha! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kreska, rewelacyjne przejście kolorów :) super

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny ,i dla sprostowania pazurki ani usta nie są moimi dziełami to tylko zdj dla posta z googla ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaa ja myślałam że to Twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie moje nie sa takie ładne hihihi ogólnie mam z nimi problem zapuszczenia ,może z malowaniem by nie było źle a jako tako ich zapuścić graniczy z cudem

      Usuń
  7. O kurczę, jakie makijaże!!! <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...