poniedziałek, 24 czerwca 2013

Sukienkowy konkurs u OlZuMo - Nadesłane prace

Witajcie dziewczyny :) Z samego rana chcę się z wami podzielić przepięknymi pracami jakie dziewczyny nadesłały mi na konkurs i powiem szczerze ze mam twardy orzech do zgryzienia.Prace sa przepiekne i juz mogę powiedzieć ze wszystkie jesteście moim nr.1,część z was też nie do końca dostosowało się do regulaminu głównie chodziło o to iż nadesłane zdj w formie kolażu musiało zawierać zdj sukienki oka i całej twarzy niestety niektóre prace miały samo zdj oka z sukienką ;/Ale to nic to był mój pierwszy organizowany konkurs i wam wybaczam wszystkie nadesłane prace biora udział w głosowaniu w którym mam nadzieje mioje kochane pomożecie mi

Pierwsza Praca  Wiktoria Gajewska



Praca nr 2 Ala Sowińska


Praca nr 3 Natalia Uliasz


Praca nr 4 Malwina Pach


Praca nr 5 Justyna Konieczna


Praca nr 6 Edyta Rejniak




Praca nr 7 Magdalena Mażewska


Praca nr 8 Dorota Pilip



Wszystkim uczestniczkom bardzo dziękuję i gorąco pozdrawiam dla przypomnienia zdj nagrody



No to oceniajmy w komentarzach (ale głółwną decyzje i tak podejme ja ) ,laureatkę poznamy 26 czerwca ;)











13 komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...