poniedziałek, 5 listopada 2012

Szampon Guhl + Odżywka i Płukanka z piwa .Ulubieńcy października cz.I

Witajcie kochani ,ostatnio nie miałam zbyt dużo czasu na makijaże i recenzje ,ponieważ w domu był mały remoncik i troszkę na inne rzeczy zabrakło czasu,ale wraca juz wszystko powoli do normy :)*szykuje się kolejny konkurs,mam w głowie kilka pomysłów ,mam też kilka recenzji a więc co tu będe gadać Listopadzie Witaj :))


W październiku wpadł w moje łapki szampon GUHL z piwa ,dużo o nim czytałam i szampon ma naprawdę swietne recenzje ,ale wiadome każdy lubi co innego ,ale, że w Rossim była na te właśnie kosmetyki promocja skusiłam się ,zwłaszcza iż szukałam dobrego szamponu do moich włosów.Jak wiecie moje włosy są na etapie zapuszczania, zero obcinania i jak naj mniej farbowania , jak najwięcej pielęgnacji :)Kupiłam szampon z piwa oraz odżywkę z olejkiem migdałowym .

Szampon


Ta nie wielka buteleczka ,bo zawartości jest 200 ml ,starczyła mi na miesiąc ,przy myciu włosów 2 razy w tygodniu (długich włosów ) .Zapach miły ,kolor bursztynowy,świetnie się pieni i trzeba uważać na ilość nakładaną na włosy ponieważ jest to koncentrat .
Szampon przeznaczony dla pielęgnacji włosów cienkich,aby dodać im witalności oraz objętości .Ja szamponem jestem zachwycona ,długo szukałam ,szamponu który będzie dobry dla moich zniszczonych włosów ,ten okazał się strzałęm w 10,a w połączeniu z płukanką z piwa robią kawał dobrej roboty na mojej głowie .
Włosy są odżywione ,pomimo iz były farbowane ponad miesiąc temu nadal ładnie błyszczą kolor również jest bardzo dobrze utrzymany,a co najlepsze po miesiącu stosowania zauważam mniejszą ilość wypadanych włosów :))

Odżywka


Dla włosów suchych i zniszczonych,olejek migdałowy nawilża ,wygładza oraz przywraca miękkość i blask .I to jest właśnie to ,ponieważ nakładam ją w większośi na końce ,widac iż moje końcówki znacznie sie poprawiły,są miłe ,błyszczące i nie wygladają jak sianko ,dobrze się je rozczesuje .Wielkość buteleczki to 125 ml i po miesięcznym stosowaniu jest jeszcze ponad połowa buteleczki .

Minusem szamponów Guhl jest to iż nie są dostępne w PL sklepach ,ale na allegro można je spokojnie dostać .Ja za szampon zapłaciłam 3.49 euro a za odżywkę 3.99 euro z tym iż kupowałam je po promocji :) Na allegro szamponu można kupić już od 20 zł do 25 w zależności jaki rodzaj no i wiadome koszt wysyłki ,ale szampony są warte zachodu .


1. zdj włosy przed farbowaniem
2.zdj włosy po farbowaniu
3.zdj ponad miesiąc od farbowania i miesięczne używaniu GUHL

Przepis na płukankę z piwa :)
o,5 szkl piwa
2 łyżeczki miodu
troszke wody

Składniki mieszamy i pozostawiamy na 2 godz aby pozbyć się gazu z piwa :)
Następnie naszą gotowa płukanką pryskamy włosy (ja używam do tego spryskiwacza do kwiatków ) zawjam w ręcznik i pozostawiam płukankę na włosach na 30 min,następnie po upływie czasu myję włosy ,to wszystko 0 filozofi a efekt widoczny





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...