wtorek, 6 listopada 2012

Eye lips face ,Elf,( w końcu ,makijaż od Cleo 80)

Hej kochani :))** jak wiecie ,we wrześniu wygrałam konkurs u Cleo 80 ,nagroda dpotarła bardzo szybko ,ale ja niestety mieszkam w Niemczech a nagroda czekała na mnie w PL ;(
Ale dokładnie wczoraj dotarła do mnie cała i bezpieczna do Niemiec , bardzo mi sie podoba a dzisiaj postanowiłam nawet maznąć z nich małe co nieco ;)
W skład wygranej był:
zestaw elf eyes lips face
- 3 cienie elf
-pędzelek elf
-kredka do oczu elf
-maskara elf
-2 pacynki
-strugaczka
-sztuczne rzęsy elf
pomadka L'oreal intense 387
lakier do paznokci oriflame
kolczyki


Z wygranej jestem Mega zadowolona ,cienie elf pierwszy raz miałam w łapce nie mówiąc o oku ,kolorki bardzo mi podeszły :) W sumie przetestowałam wszystko ,prócz lakieru do paznokci który ma uroczy kolorek ,ale niestety moje pazurki wołają o pomstę do nieba hihihi

Efekt testu wygranej ,za jednym machem wyszły 2 makijaże dzienny i wieczorowy a to za sprawa tylko zmiany koloru ust :)


Nazwałam go "dzienniak od Cleo "


I jak ?? Podoba się??Bo mi bardzo :))


2 komentarze:

  1. Bardzo ładny, delikatny a zarazem podkreślający oko makijaż. Bardzo mi się podoba, choć dla niektórych na dzień może być trochę za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla niektórych tak ,może być za ciemny ,ale dla mnie bylo ok wszystko wedle uznania :)**

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...