środa, 11 grudnia 2013

Pitaja ,czyli Smoczy Owoc i deser z Lidla Deluxe

Cześć kochani :)*Dzisiaj całkiem inny post ,ale postanowiłam iż coś nowego dodam na mojego bloga i tą nowością będą rzeczy bądź produkty które zasłużą na to abym coś o nich napisała (piszcie jeżeli pomysł się podoba )

Deser Deluxe


Dzień zaczęłam od kawki i pysznego deseru który skradł moje serce .Do kupna tej pyszności skusił mnie jej wygląd a raczej opakowanie w którym się znajduje .Otóż deser znajduje się w szklanej zgrabnej szklaneczce i to właśnie to, skusiło mnie do jego kupna zwłaszcza iż takich szklaneczek mi brakowało w kuchni .Nie wiedząc jak będzie to smakowało postanowiłam zakupić 6 sztuk (tak spodobały mi się te szklaneczki i chciałam mieć komplet ;p  ) Kupiłam 2 truskawkowe 2 cytrynowe i 2 tiramisu
Ja miłośniczką słodyczy łakoci i takich tam nie jestem ,nawet nie lubię tiramisu (może przez to ze nigdy nie trafiłam na dobre i zawsze było dla mnie za słodkie ) ten okazał się strzałem w 10 tkę .
W małej szklaneczce producent umieścił jak dla mnie mały kawałek nieba ,a przynajmniej smak tiramisu ,dwa pozostałe też są dobre ale ten przypadł mi najbardziej do gustu .Mała porcja jest wystarczająca i nawet nie zdąży nas "znudzić ",ponieważ się skończy ;) 95 g jest zdecydowanie wystarczające .Gorąco polecam do spróbowania ,desery Deluxe dostaniemy w Lidlu .cena jednego deseru około 7 zł w Niemczech 1.99 euro .Zdaje sobie sprawę iż do najtańszych nie należy ,ale nie zapominajmy ,że zostaje nam szklaneczka




Pitaja Smoczy Owoc


Przepiękny egzotyczny owoc .Niestety, wyglądem zachwyca ,smakiem rozczarowuje .
Jest owocem z gatunku Kaktusa ,kwiaty Pitaji kwitną tylko nocą ,roślina przystosowana jest żyć w suchym tropikalnym klimacie i wyróżniamy 3 rodzaje Pitaji

* czerwona pitaja  – skórka różowo-fioletowa z białym miąższem, najczęściej spotykana pod nazwą Dragonfruit (smoczy owoc)
*pitaja z Kostaryki – owoc o czerwonej skórce i takim samym miąższu
*żółta pitaja – skórka jest żółta, a miąższ biały

Dojrzałość owocu rozpoznajemy po dotyku kiedy mamy wrażenie ze dotykamy dojrzałą gruszkę ,skórka ma piękny różowy kolor z zielonymi zakończeniami


Jak jadać Pitaję ??
Najlepiej smakuje schłodzona ,można też skropić owoc sokiem z cytryny lub limonki.Owoc kroimy na pół i wydrążamy środek np.jak Kiwi ,super odchodzi od skórki ,możemy tez pokroić w plasterki ,pamiętajmy skórka nie jest jadalna



I tyle pozytywnych wrażeń ,owoc jest mdły ciężko określić jego smak ,po jego pięknym wyglądzie oczekujemy pysznego smaku niestety  nie doczekamy sie ;p Jeżeli miałyście ochotę spróbować ten owoc a lubicie intensywne soczyste smaki owoców to ta piękność nie przypadnie wam do gustu

Jeżeli miałyście styczność z tym owocem dajcie znać jakie są wasze odczucia








3 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...