środa, 25 czerwca 2014

Letni makijaż na konkurs e makeupownia

Cześć dziewczyny :) Czy u was tez jest pogoda bardziej wrześniowa niż czerwcowa ??Gdzie słonko powinno opalać naszą skórę a wiatr rozwiewać nasze letnie sukienki ??O tuż ,nie ,sukienki wisza w szafie a ja dalej śmigam w kurtkach bluzach itp. Siedząc a praktycznie zasypiając po pracy przed tv ,przypomniałam sobie o konkursie na fanpagu e makeupownia https://www.facebook.com/emakeupownia "Letni makijaż " postanowiłam troszkę ukolorowić sobie dzień ;)*


Nie obyło się bez przygód ;p zachciało mi się pozować z kwiatkiem biedak ucierpiał ,sama nie wiem kto bardziej czy on że ułamała mu się gałąska z kwiatami ,czy ja że ,to zrobiłam mojemu brzydalkowi




A u was jaka pogoda??




6 komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...