czwartek, 9 stycznia 2014

Borówka na ustach - Szybki i efektowny makijaż na wieczorne wyjście ;) Blueberry auf den Lippen

Cześć dziewczyny :) Będąc ostatnio w PL i czytając pewną gazetę ,natknęłam się na stronke z makijażami i modnym kolorze na ustach w tym sezonie .Otóż okazało się że czerwienie i pomarańczki zastępuję piękna soczysta dojrzała Borówka
Nie czekając długo ,wybrałam się na zakupki w poszukiwaniu Borówki .Pani ze skl kosmetycznego doradziła mi pomadkę Bell 103 ,odcień bardzo mi się spodobał a do tego dokupiłam konturówkę essence 08



Makijaż wykonałam dwoma cieniami MIYO no 09 i MIYO no o1 ,pomalowałam rzęsy tuszem do rzęs EltreBele na twarz nałożyłam podkład Pierre Rene ,policzki podkreśliłam bronzerem oraz rózem całość przypudrowałam sypkim pudrem Manhattan
Pamiętajmy taki look dobrze wygląda kiedy nasza skóra jest dosyć dobrze przypudrowana i zakrywa dobrze niedoskonałości dlatego dobrze jest na koniec nałożyć sypki puder który pięknie zmatowi naszą twarz ,zadbajmy też o dobrze rozświetlone oko ;)






Macie jakieś odcienie Borówki ,bardzo przypadła mi do gustu na pewno poszukam jeszcze kilka do kolekcji ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...