wtorek, 10 grudnia 2013

Powrót do kontaktu ze światem

Cześć Kochani :)** Bardzo dawno mnie nie było i mam dosyć spore zaległości ,ale myślę ze powoli dam radę .Pisałam wam kiedyś ,że czeka mnie przeprowadzka .Tak się stało od 1 listopada jestem na nowym mieszkanku ,jeżeli ktoś kiedyś zmieniał mieszkanie to wie czym to pachnie od rana do nocy transport gratów ,ale dałam rade i mało tego warto było ,mam cisze i spokój .Niestety gorzej było z internetem musiałam na niego troszkę poczekać ,ale jest od wczoraj więc kontakt ze światem powrócił ;p Ale nie powiem bo taki odpoczynek od internetu dobrze mi zrobił
Kochane mam chętkę na organizację jakiegoś konkursu ,nie wiem jeszcze o jakiej tematyce ,ale na pewno coś związane z makijażem i pomysł na nagrody może pomożecie kosmetyki do włosów czy kolorówka ??Cos musze wymyśleć ale raczej nie będzie to już nic przed świętami każdy zabiegany więc damy sobie spokój zaczniemy w karnawale będzie szerokie pole do popisu ;)

Pozdrawiam was ciepło



4 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...