wtorek, 30 kwietnia 2013

On the line

Hej kobietki :) Coś ostatnio nie mogę się zebrac do tworzenia czegoś nowego ,chyba czas mi na to nie pozwala .W następnym tygodniu wybieram się do PL a 11 maja moja siostra bierze ślub :)) I w tym tyg pojawi się kilka wersji makijażu mojego na wesele oraz dla pani młodej ,tak,tak kopną mnie taki zaszczyt i będę malowac panią młodą ,jestem szczęśliwa a zarazem lekko zdenerwowana bo to w końcu poważna impreza ,no ale jakoś dam radę :))))

Wyszło mi cos takiego dzisiaj oczywiście raczej na weselę na usta wybiorę wersje NUDE :)) Dzisiaj zaszalałam ze szmineczką ,wiecie nowy zakup,raczej takich kolorów nie używam ale od czasu do czasu do zdj z makijażem :p



Taka mała próba dzisiaj ,i mam nadzieję ze będzie ich w tym tyg więcej pozdrawiam :)***

 

12 komentarzy:

  1. Aneczka znowu szaleje z pięknymi makijażami! Naa pewno pięknie umalujesz panią młodą ;)
    Wpadaj do Łodzi!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo bym chciała i bardzo dziękuję za zaproszenie hihihi ,ale w tym roku w PL będę tylko 2 razy :(

      Usuń
  2. Jest świetny :) Nawet ta pomadka dobrze pasuje, nude może wszystko zlać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może tylko ,problem jest taki że mój M nie lubi takich kolorów na moich ustach hihihihi :)**

      Usuń
  3. Dzięki dziewczyny za miłe opinie ,pozdrawiam was wszystkie kiss :)***

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka seksowna elegancja! Jestem oczarowana :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim drugim rozdaniu. Do wygrania kosmetyki oraz pokrowiec na laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! ten jest mega! :) bardzo mi się ta brązowa, roztarta kreska podoba - świetny efekt powiększenia oczu :) i szminka też super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja, zdradź sekret tej białej kreski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To eyeliner Inglot w żelu oczywiście ,fajna sprawa polecam a malowałam malutkim pędzelkiem z Maybellina który dodany był własnie do eyelinera

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...