środa, 20 lutego 2013

Takie tam małe ogłoszenie :p

Hej dziewczyny :)* Jestem od niedzieli bardzo przeziębiona ,dzisiaj było troszkę lepiej i wykonałam makijaz na konkurs do Cleo 88 ,był to juz ostatni z serii kolczyki :)) Oraz dodałam makijaz z konkursu Walentynkowego u Makijażowo ,nie udało się ,ale i tak była fajna zabawa :)

Mam jeszcze małą prośbę , o tóż startuje w konkursie Pantene i licze cichaczem na wasze głosy

http://wizaz.pl/akcje/pantene/wygraj-metamorfoze-z-pantene-na-antenie-tvn/profil.php?pid=946632

link do stronki z góry dzięki jeżeli wy też bierzecie udział dawajcie linki w komentarzach z chęcią się odwdzięcze :)**














4 komentarze:

  1. Pierwszy super! A drugi malowałam prawie identyczny na jednej z sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. to samo miałam pisać :)
      śliczne :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...