wtorek, 16 października 2012

Hej kochane :)* Jest słoneczny poranek ,zaprowadziłam mojego szkraba do przedszkola ,wróciłam i przed ogarnięciem domku 5 min dla mnie czyli Latte Macchiato z mojego nowego nabytku a raczej prezentu :D


Byłam w szoku ,ale jak widać nawet mój M czasem lubi sprawić swojej kobiecie miłą niespodzianke :) W ekspresie jestem już zakochana jakiś czas i moje uczucie po jego zakupie nie zmienia się wręcz odwrotnie love love love !!!

Pyszna kawka ,i można dokupić taki rodzaj jaki się chce :) Moje dziecko ma nawet do niego kakałko i gorącą czekolade ,super sprawa ,prosty w obsłudze mocno polecam

 
 
 
 
 
 
 
Miłego dnia kochani ,mnie dzisiaj czeka pracowity dzień ale o tym już nie długo na blogu kiss :)*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...