wtorek, 18 września 2012

Kreska z fuksji i eleganckie złoto

Hej dziewczyny :) to kolejny trend tej jesieni ,złoto które głównie nosimy na wyjątkowe okazje,tej jesieni jest bardzo modne nawet na zwykły dzień :) I fuksja (niestety moją zjadł aparat ),poluję na szmineczkę lub błyszczyk tego koloru,a jak już zakupię to pewnie coś mazniemy :)









Lista kosmetyków:
Oczy:
baza RL
kredka essence 06 Satin Mauve
kredka Maxfactor 010 White
paleta sleek ACID
paleta sleek Storm
tusz L'oreal Volume Million Lashes
Twarz:
podkład L'oreal Lumi Magique
podkład Bobbi Brown Skin Fundatio
bronzer Astor
bronzer Manhattan
puder MaxFactor Ellen Betrix
Usta:
kredka Essence 06 Satin Mauve
błyszczyk H&M
puder highighter essence (to ten złoty połysk)


Mi osobiście podoba się makijaż ,troszkę nie do końca chodziło mi o to ,ale efekt końcowy jak się to mówi "jak na wieś będzie " kiss kochane ,piszcie czy już posiadacie jakieś szmineczki lub błyszczyki w kolorze Fuksji chętnie się doradzę :)**





5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jasne :) Aż jestem ciekawa twojej wersji :)Kiss kochana :) A paczuszka już doszła ,niestety jest w PL a ja mieszkam w Niemczech ale już w listopadzie się do niej dorwe ;)

      Usuń
  2. bardzo ładnie!
    masz włączoną weryfikację obrazkową, troszke to utrudnia dodawanie komentarzy..niewiem czy wiesz o tym?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...