wtorek, 3 lipca 2012

Kwiecisty konkurs u Cleo 80

Hej dziewczyny ,dzisiaj jedna z prac na konkurs do Cleo80.Mam nadzieje że się podoba ,ja osobiście zapraszam na stronkę Cleo80 dużo ciekawych rzeczy a przedewszystkim kolorowe makijaże ,można gały nacieszyć .



Obok zdj z napisem mój nowy nabytek który mnie zainspirował ,brzydal prawda??












Link do strony konkursowej kiss trzymta kciuki i zapraszam do udziału :)*

http://cleo80makeup.blogspot.de/2012/06/kwiecisty-konkurs-u-cleo80.html

























3 komentarze:

  1. Dziękuję pięknie za makijażyk. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny makijaż, a ten storczyk <3 boooski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe polowałam na niego chyba od roku i to sobie sama nie kupiłam tylko dostałam w prezencie hihihi mam jeszcze seledyna i raczej będe do niego robiła makijażyk ;)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...