czwartek, 21 czerwca 2012

Inspiracja

Witajcie :) dzisiejszy makijaż zainspirowany kolorowym makijażem Agi Bil wylukany na Wizażu ,którego kocham przeglądać :)


Nareszcie zacznę testować paletkę sleek ACID i potworze kilka kolorowych makijaży.Ten podoba mi się bardzo myśle że spokojnie można chodzić w nim w dni powszednie (ja już dzisiaj byłam w nim w sklepie,i nikt nie gapił się na mnie jak na kosmite więc jest chyba ok;p)






Całą powieke pokryłam bazą z RL następnie zrobiłam kreskę czarną kredką z U.M.A na górnej lini rzęs.W zewnętrzny kącik nałożyłam kolor z paletki sleek ACID ,pierwszy od lewej strony ciężko go określić troszke bordo i ciemny róż :P następnie na środek powieki pomarańcz też z tej paletki ,a na koniec jasny róż z palety Beautis Factory wszystko trzeba ładnie wyblędować .W zewnętrzny kącik dajemy ciemny brąz mój pochodzi z pretty compact flormar i blendujemy.Kreska eyelinerem oraz rzęsy koniec makijaż zrobiony efekt koncowy jak dla mnie miły dla oka :) pozdrawiam kiss



5 komentarzy:

  1. maluj kochana maluj, będę podglądać cóż Ci w głowie siedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak miło jak ktoś zostawi komentarz hihihi od 1.5 tygodnia mam bloga i wiesz wszystko jest jeszcze takie w rozsypce Pozdrawiam kiss

      Usuń
  2. bardzo ładnie ;)Obsrewuję cię od tej chwili.
    Ps.z urody przypominasz mi zmalowaną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ,mam nadzieje że nie zawiodę kiss:)*

      Usuń
  3. Piekny makijaz a ja najlepiej czuje sie w takich odcieniach:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...